Pages

AKU ADA..KORANG ADA?

ADUH…..sesak nafas kalau macam ni.. Dahla nak dekat dengan raya, kena saman pulak.. Nak marah kat sapa?? Sapa yang susah?? Aku dan keluarga aku jugak…apsal plak..akula yang susah

Saman ni kena masa nak balik kerja hari jumaat 13.7.12 haritu.. Lebih had laju. Sepatutnya kena bawak 60km je. Masalahnya, punyelah jauh yang kena bawak 60km tu. Dahtu camana nak sampai? Bek naik basikal je lepas ni kan. Betul tak? Tak pernah nak mengaku salah…hahhahaa

Hmmm….entahla, padan duduk kumpul saman je aku ni. Kalau macam tu, baik aku tukar sekolah jela senang. Kalau tak,dalam sehari aku akan kumpul 2 saman sebab jalan ni je yang ada untuk aku pergi balik sekolah. Memang kat situ semua orang drif, nak cepat sampai g keje.
Bila bagitau papa syasya pasal  saman tu, die cakap “ abang sendiri pun tak pernah kena saman lagi ”. Pastu papa syasya cakap lagi 
bulan ni kite kena sedekah la jawabnya ”. Macam peril jer..hihihi… Tapi nasib baik tak kena marah.. :) macam ambil kesempatan je aku ni..hihi

Tapi kalau papa syasya yang kena saman, mesti aku bising. Tapi kalau aku yang kena, wat tak tau je..hihi… Haritu kena saman parking kat TF Mentakab. Tengok orang ramai je parking kat bustand tu,kitorang parking gak la. Bila dah kuar TF je,tengok kereta ada surat laying..hahha.. Melayang jugaklah Rm 50 duit aku. 

Sepatut kena bayar Rm150 tapi sebab ada member kt Bukit Aman,dapat diskaun sikitla… hihii…
Tapi aku tak serik pun kat kawasan tu lagi. Sebab pagi2 mesti lewat,mau tak pecut bawa kereta. Mana tak, rumah dengan sekolah lebih kurang dalam 30 minit kalau bawak slow motion.. Kalau bawak speed macam aku, lebih kurang 20 minit je.

Harap-harap lepas ni tak kena dah la..hehehe… memang aku yang tak pernah menyesal!!!

Ni ha surat cinta untukku... :)

surat cinta buatku... :)

SO...pada kawan2ku yang selalu guna jalan ni..hati2 la yer. Jangan anda plk yang lepas ni....Simpan duit tu lagi bagus..hihihi.

No comments:

Post a Comment